FELICITATS S'AVIA.

FELICITATS S’AVIA


Avui dia 2 de maig es un dia especial, es el dia del teu aniversari s’avia, avui cumpliries 92 anys. Pero es passat mes de febrer va fer 8 que ens vas deixar, que adeveres que passa el temps. Han passat moltes coses al llarg d’aquets 8 anys, pero sense dubte sa mes important ha estat el neixament de sa meva filla el passat 1 de Gener. Com no podia ser d’un altre manera es seu nom es Maria, en es teu honor, i es un angelet que m'has enviat perque em recordi a tu. A una carta que te vaig escriure  i que vaig publicar al Diari Menorca dies despres de deixar-nos et deia que em trobava tot sol, ara gracies a aquet angelet que m'has enviat ja no em trob tant tot sol s'avia.  
No fa gaire na Maria i jo vam venir al cementeri  a voret, mira que em va costar pero finalmente ho vaig conseguir. Avui tornare al cementeri, per felicitar-te en persona, per deixar-te una rosa i un petit fragment d'es "Diario de un nuevo padre", que et vaig dedicar quant va neixer na Maria. Aquest sera es meu modest regal en el dia que cumplirias 92 anys.
Si ens pots sentir i veure desde alla dalt...FELICITATS S'AVIA.
D'es teu net que sempre et recorda.

Comentaris